måndag 28 juli 2014

Comic-Con 2014-special: Kändis-gifar och Supernatural

Gala-gossar.
Jag har läst ohemult många Comic-Con-artiklar i år eftersom jag jobbade för MovieZine i helgen. Bland allt smaskens var det två grejer som jag gick extra mycket igång på.

1. Supernatural var givetvis superfunneh.

Läs Digital Spys liveblogg från Supernaturals paneldiskussion och le stort. Misha Collins - vilken kille! Detta att han innan eventet gick och pratade med de köande fansen och dessutom hämtade kaffe åt dom? Wow! Han och Norman Reedus (The Walking Dead) verkar vara en i egen liga när det kommer till fan-interaktion.

2. Entertainment Weeklys Comic-Con Celebrity Gif-guide.

Från Dag 1.
Från Dag 2.
Från Dag 3.

Dag 1 är roligast men det finns godbitar i varje. JAG VILL OCKSÅ HÄNGA DÄR OCH GIFFA!

2 kommentarer:

Anna G sa...

Jag har inte börjat gå igenom allt material från i år än. Ska kolla in dina länkar sen. Jag SKA dit någon gång!!!!

Anna Thunman Sköld sa...

Ja, det är ett mål!